emeliiegothberg

Alla inlägg under januari 2011

Av Emeliie - 30 januari 2011 14:50


 

Igår var det mixtunering och fotbollsfest på mycket hög nivå, och riktigt roligt var det med ! Mixtuneringen bestod av 5 lag, det vill säga att man fick spela 4 matcher var.. När alla hade mött alla så räknade man ihop poängen, å vilka tror ni vann? Joo, lag RÖD, det laget JAG vad med i.. "stolt" ;) Å hade inte Frida dissat vårt lag så hade även hon haft en vinnst, men hon gick över i det svarta laget.. hihi !!


På kvällen blev det mat och "roliga" timmar med fotbollslaget samt Johansfors herrlag.. Då bjöds det på planka och onyttiga saker.. Samt blev det en hel del dricka och ännu mer skratt under kvällens gång ;) Jag lyckades "som vanligt" skämma ut miig inför alla genom att snubbla och kana på mage en bra bit.. När jag förstått vad som hänt hörde jag bara en massa folk gapskratta, å vad skulle jag göra? Jag skrattade med, haha !! :D 


Idag har jag gjort miig rum hur fult som helst, allllla tapeterna är borta, så nu ser rummet "för jävligt" ut !! Nu ska det bara slipas lite, köpa färg sen är det bara te å börja.. Tapeterna är redan köpta !! :)) Är rätt trött sen igår och efter en tapetrivar dag idag.. Men vad gör det? Ikväll blir det TRÄNING <3


// Emeliie

Av Emeliie - 26 januari 2011 18:41


Längtar längtar jätte mycket till FREDAG, då blir det feeeeeeeeeeeest med mina fina, gulliga, söta, underbara, snälla, snygga, vackra vänner :))

Åå vad jag längtar efter en super duper mega kväll med er <3<3


  

Av Emeliie - 21 januari 2011 16:06


Let me fall down..


Dagen idag har varit bra och tågresan hem översätter jag med: Haha x5000 :))


Ikväll händer inget spec alls mer än att jag ska kolla på "Let´s dance".. Däremot händer det mer imon.. Då blir det en färd till pappa där kalas för miig och lillebror väntas och givetvis ett väldigt trevlig sällskap med alla :)) <3



// Emeliie  

Av Emeliie - 14 januari 2011 17:36


Trött på att vara sjuk..

Trött på att ligga i sängen..

Trött på att ha ont i magen..

Trött på att folk inte kan bete siig normal..


Nått mer jag är trött på? - Ja, allt ! 

Av Emeliie - 9 januari 2011 18:32


Spelade cup i Borgholm idag..

Första matchen  var mot Högsrum då resultatet slutade 1-1..

Andra matchen var mot Trekanten då resultatet slutade 2-2..

Tredje och sista matchen var mot Mörbylånga, där blir det inte 1-1 eller 2-2.. Utan den matchens resultat slutade med en vinst till oss med 2-1..

Tack vare dessa resultat så ledde det till att vi gick vidare som 2:a i vår grupp..

I kvartsfinalen fick vi möta Runsten/Möckleby.. Tyvärr blev det inte redigt som vi hade tänkte oss, men vi kämpade på ändå.. Det blev en förlust med 4-0.. 

Hade vi vunnit den så hade vi gått vidare och fått spela semifinal.. Men men, det blev som det blev eftersom det inte blev som det skulle :))


// Emeliie

Av Emeliie - 7 januari 2011 22:59


Ingen kommentar alls just nu, är så trött på det mesta,.,..

Av Emeliie - 2 januari 2011 21:01



Det känns som väggarna närmar sig, åter igen är det dags att inse det och vara stark. Jag vill göra det rätta nu, jag vet att det är upp till mig.
Om jag kunde ta tillbaka allt så skulle jag göra det nu. Jag menade aldrig att vara elak. Nu ska jag försöka vända på det, och klura ut hur man löser detta.
Jag vet att det finns ett sätt så jag kan städa upp den här röran jag gjort.
Eller är det inte för sent?

Jag ska ta ställning även om det är komplicerat. Om jag kan vill jag ändra det här och nu måste jag göra det rätta. Jag ska hittar min väg, jag ska finna styrkan och vara den som som håller ihop allt. Jag visar er att jag är ledsen, men jag vet att vi kan göra det bättre.


// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards