emeliiegothberg

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Mycket nu..

Av Emeliie - 24 februari 2011 17:27

Oj vad jag är duktig med rummet !! Allt är färdigmålat nu är det bara tapeterna kvar och dem ska sättas upp i mon (Fredag) :)) Weii !! Då kommer Marie och hjälper miig lite, mycket snällt :))


Nu sitter jag iafl här och väntar på att tiden ska gå, eller rättaresagt så väntar jag på att en träning i detta snöiga vädret ska börja så att jag senare kan åka till Ronja för en lite övernattningsvisit.. :)) För att i mon åka och jobba...


jobbade igår mellan 7-16, mycket trevligt sällskap hade jag men däremot var inte det jag gjorde lika kul :/ Blir roligare i mon för då ska jag sitta i kassan :D hihi !! men som sagt, även om det vcar tråkigt igår så var det värt att åka dit eftersom att man tjänar pengar.. Och som sagt så har alla behov av pengar :)) Jag ska ju tattuera miig nu så en extra slant i fickan skadar inte :))


Blev även en lite visit i Emmaboda igår efter jobbet, där jag var och kollade när mina små vänner bowlade för att senare åka hem till Sandra coch äta POPCORN :)) Hos sandra blev det även trolleri (enligt miig och Sanna iafl), jag var helt fantastisk.. jag trollade fram en 100-lapp ur Sannas ficka, hahah !!! xD


// Emeliie

 
 
Ingen bild

sanna

24 februari 2011 20:53

hahaha, en trevlig dag helt klart , men du glömde skriva vem som van bowlingen !!!!!!!!!! ;))))
hahah trolleriet gjorde kvällen :P hahah men tror du skrivit lite fel, inte va det från fickan !?! :P haha<3

Emeliie

25 februari 2011 10:45

Men jag vill inte nämna vem som vann bowlingen, flr hon vann med FUSK ;) haha !! Å ja jag skrev ju fel, men jag kan ju inte skriva sånna ord i bloggen.. ;))

 
Ingen bild

sanna

25 februari 2011 16:55

haha vaddå fusk !! ni slog ju åt mig i rännan och gjorde så jag hakade in på banan ?! :P
haha jaa bäst om det finns småttingar som läser din blogg ;)<3

Emeliie

1 mars 2011 23:00

säkert !!
jaa precis, små barn får inte höra storas prat ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Emeliie - 27 oktober 2011 13:54

Varför är jag såå sämst?

Av Emeliie - 13 maj 2011 22:45


Vi möts där havet tar slut, där ingen ser, där vi kan göra vad vi vill.. Vi skiter i alla andra och går vårt håll, vårt eget..     // Emeliie    ...

Av Emeliie - 7 maj 2011 22:13


  Jag lever mitt eget liv!   // Emeliie  

Av Emeliie - 27 april 2011 10:55

Jag skriver inte längre, varför? Jag hinner inte, kanske? Läget annars? Mycket annat just nu?     Livet går upp och ner. Vänner. Sorg. Mattias, kom tillbaka. ...

Av Emeliie - 24 mars 2011 13:27

  Oj, nu var det verkligen ett tag sen jag skrev!! Har inte suttit vid datorn på jätte länge, å om jag gör det så sitter jag bara vid Facebook.. Hmm, det blir inte så mycket blogg längre tycker jag.. Detta får vi ta och ändra på !! Men som sagt d...

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards