emeliiegothberg

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Life is Life

Av Emeliie - 29 juli 2010 12:49

Lördag: 
Åkte med Tjommen, Tobias, Tomas och Pez till Ohlsmässan :)) Det var riktigt kul utöver att det regnade satan i backen !!! Lite tråkigt, vi blev rätt blöta när vi sprang mellan "dansgolv, öltält, dansgolv, korvkiosk och dansgolv" Hiiihii !! :)) Var hemma vid halv 4 - 4 den natten :))


Söndag:

Idag vaknade man seeent efter gårdagen, men det var bara sköönt :)) Blev till att åka hem till Annelie på eftermiddagen.. Vi satt å pratade lite och så kollade vi på två filmer :)) Först "Djurkyrkogården", lite läskig faktist, men ändå rätt bra :)) sen kollade på en rolig komedi film åxå, men den vet jag inte var den hette, haha !! Det var iafl åxå väldigt braa :)) Blev lite sent den kvällen åxå, var hemma vid halv 1 kanske, inte jätte sent, men inte tidigt heller :))

    


Måndag:

Idag blev det till att åka in till Kalmar med mormor vid 1 tiden.. Vi åkte till Moster och åt lite mat, vid halv 3 gick jag till Sofia å lämnade mina grejer (skulle sova där), sen vid 4 tiden gick Sofia och jag hem till Louise där det var fullt av folk, för Louise fyllde ju 18 år :)) Så då blev det lite kalas... På kvällen åkte vi in och satte oss på Kröges, Jag, Louise, Sofia, Albin, Victor, Alle, Tobias och Martin :)) Mycket trevligt sällskap, hihi :))

      


Tisdag:

Idag kom Tjommen å hämtade miig med motorcyklen vid halv 5 tiden.. Så åkte vi en långrunda, stannade vid mc´donalds och tog en glass, och åkte även hem å träffade både pappa, kusin, Jenna och Mumin :)) Mycket trevligt !!

Var hemma runt 8 tiden, så åkte Tjommen hem å jag åkte till Sandra å kollade på film, även Sanna kom en sund :))

     


Onsdag:

Igår blev det utgång, åkte till Tjommen vid 3 på dagen, sen vi 5 kom Kusin, Jenna och Munin åxå dit :)) Blev lite förfest (inte för min del) men för deras :)) Sen åkte alla dom + fyran i Cadilacen medan jag körde hem med bilen, sen kom dom å hämtade miig :)) Blev en runda till Emmaboda, men där hände ingenting så vi åkte in till Kalmar å satte oss på KM, hihi :)) Även denna kvällen blev sen, var hemma runt 3 tiden :)) Men roligt var det !! 

                     



// Emeliie

 
 
Anneeliiiee

Anneeliiiee

30 juli 2010 12:19

Tack för att du laddar upp de gamla bilderna på mig då xD

http://www.Anneeliiiee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Emeliie - 27 oktober 2011 13:54

Varför är jag såå sämst?

Av Emeliie - 13 maj 2011 22:45


Vi möts där havet tar slut, där ingen ser, där vi kan göra vad vi vill.. Vi skiter i alla andra och går vårt håll, vårt eget..     // Emeliie    ...

Av Emeliie - 7 maj 2011 22:13


  Jag lever mitt eget liv!   // Emeliie  

Av Emeliie - 27 april 2011 10:55

Jag skriver inte längre, varför? Jag hinner inte, kanske? Läget annars? Mycket annat just nu?     Livet går upp och ner. Vänner. Sorg. Mattias, kom tillbaka. ...

Av Emeliie - 24 mars 2011 13:27

  Oj, nu var det verkligen ett tag sen jag skrev!! Har inte suttit vid datorn på jätte länge, å om jag gör det så sitter jag bara vid Facebook.. Hmm, det blir inte så mycket blogg längre tycker jag.. Detta får vi ta och ändra på !! Men som sagt d...

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards