emeliiegothberg

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Emeliie - 13 november 2010 15:42


Jaa, i torsdags blev det verkligen en heldag i Kalmar. Gic upp kvart över 5 och duchade, sen åkte jag till skolan och gick där till klockan 2... Därefter blev det till att åka hem till Louise och lämna sina saker och sen vidare till RUGBYN mellan Stagg/Jenny och Kagg :))


Stämningen var hur härlig som helst, ett riktigt hejjaklacks ljud var det med massa trummor som smällde och skrik från både Kaggs och våran sida :)) Jag måste verkligen säga att rugbyn var värld varenda öre, för jag hade hur kul som helst.. Var till och med en av dom bankade på trummorna !!! JAG ÄGDE, inte.. haha !!! Men men rugbyn slutade med att Staggs tjejer vann och Kaggs killar vann.. Sen van även Kagg pris för bästa intåg och Stagg vann pris för bästa hejjaklcka :)) Så det var ju väldigt jämt och SKIIIT kul :))


Efter rugbyn blev det till att gå hem till Sara och göra siig i ordning för kvällen på palace, det var åxå trevligt.. Men jag kan ju inte påstå att det var speciellt kul på palace, det söög !! Hade faktiskt lika gärna kunnat vara hemma, men man hade iafl ett bra sällskap med siig :))


  


Även ikväll blir det UTGÅNG med mina fina flickor.. En kväll som denna har jag längtat efter, så nu ska vi ha KUUUL !!! Eller hur? :)) Kvällen kommer börja hos Sandra och sen vidare till Nöjeshuset och gör det osäkert ;) hihi !! Hoppas på en toppen kväll som vi hade förra gången hos Sandra .. <3


  


// Emeliie <3

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards