emeliiegothberg

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Emeliie - 28 december 2010 19:34


I hate my life I'm living in while I love it..

Att allt ska vara så jäklans jobbigt hela tiden. :/


Julen var iafl bra, jag var hos pappa å kusinerna.. Dagen innan jul var mamma, jag och Peter hos mormor och firade lite lill-jul.. Finns inte såå mycket att berätta..


I lördags var det iafl en kul kväll.. Då blev det fest henne hos Sanna den bästa (som jag var tvungen att lägga till).. Blev en hel del trevligt folk och rätt mycket dricka faktiskt.. haha !!

Därifrån gick vi, hela gänget, till amigo för att dansa av oss all julmat ;) Där var det riktigt mycket folk, men även riktigt trevligt !! Kvällen/ natten var toppen å jag var glad.. Vid halv 3 tiden var Sanna å jag hemma igen hos henne där det blev sängen direkt ungefär... FAST, det blev inte så mycket sömn, hennes telefon ringde hela tiden och plingade å hade siig, haha !! Å sen mitt i natten typ skulle Sanna upp å fylla på vattenflaskan med vatten, herre gud ! ;)


Nu är det iafl tisdag å jag har varit i Kalmar 3 dagar på raken å gjort lite allt möjligt,.. Igår köpte jag ett par nya byxor, en tröja och en bok.. Mycket spännande verkade den vara !! Å nu sitter jag här vid datorn och har allmänt tråkigt, ska lägga miig i sängen å kollade lite film hade jag tänkt..


...Å fundera på saker man ändå inte kommer få svar på :/


 

// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards