emeliiegothberg

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Emeliie - 5 februari 2011 13:19


Rivning av rum är i full gång och snabbt går det med när man väl har börjat !

Har rivit ner all tapet, tagit bort taklister och golvlister.. Nu hade jag tänkte att börja slipa lite, sen spakla alla hål och sen blir det målning och tapetsering.. Gud vad kul det kommer bli :)) Å tänk vad fint det blir sen med !! 


Ikväll blir det "möte" med mina fina flickor.. Ska hem till Anna å äta 3 rätters middag.. MUMS !! Å sen blir det säkert lite spel och allmänt trevligt snack som vi alltid har :)) Det längtar vi till nu !!


OBS; Måste ju bara lägga ut en fin fin bild på lilla Sannas nya tatuering som jag sa att jag skulle göra.. Fast jag skriver inte det jag sa, det var så elakt ;)) hihi !!

   kanske en början på min med? -->  



// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards