emeliiegothberg

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Emeliie - 20 februari 2011 12:36


Ja, vad ska man man säga om denna helgen då? Har precis spacklat klart mitt rum så nu väntas bara målningen och nästa helg blir det tapetsering :)) Weei, vad fint det kommer bli (hoppas jag)...


I Fredags åkte jag hem till Ronja iafl å åt MAT, haha !! Sen åkte vi hem till miig och åt MAT samr spelade skipo som jag vann på :)) Nästan runt 9-10 tiden så körde vi hem till Ronja igen och satte på en film och kollade på typ 10 minuter av den innan båda slocknade.. Vi sov enda till 1 igår, rätt sköönt att få sova ut egentligen.. Vi ett blev det frukost och sen v kollade... Vi 3 tiden så kom Emsis, då gick vi till Ann-Sofie och vad barnvakter åt hennes 4 barn :))


Det var ett hujedamejs stohejj där hemma, Ronja och emmy satt i soffa och jag lekte med småttingarna ;)) Jag trro vi lekte "rida på hästen".. haha !! Vi tittade även på "hitta nemo" , melodifestivalen och "upp" tror jag den heter.. Å eftersom att det var lördag så blev det GODIS åxå :)) Vid 9 tiden åkte Emsis hem och runt 11 tiden kom mamma å hämtade miig... Då blev Ronja kvar med de 2 äldsta barnen, de handra hade somnat ;)) Mycket trevlig kväll.. Tackar ! <3


// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards