emeliiegothberg

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Emeliie - 2 augusti 2010 12:53

Helgen har bestått av rätt mycket faktiskt.. I Fredags åkte jag till Sanna vid halv 3 å var hos henne hela dagen.. Vi kollade på film å lagade mat (potatiskroketter och varmkorv) haha !! Vi hann med 2 st filmen, slutet på den nya beckfilmen som Sanna inte hade sätt å så satt vi och kollade på "jag vet vad du gjorde förra sommaren".. Fyy vad den var äcklig, måste ladda hem andra delen med :)) Hihi..

P.s Jag hade riktigt kul med kameran, vilket inte Sanna hade, hahahaha !!! :))

           

         


I lördags åkte jag till Tjommen vid 11 på förmiddagen.. Direkt där ifrån åkte vi till Virserums marknad och mötte kusin, dynamiten och persson.. Dagen/kvällen tillbringades på marknade där jag hittade ett par solglasögon, ett skal till mobilen å ett armband. Sen på kvällen åkte vi till Grilll å hade trevligt med massa annat folk.. Jag var inte så dricksugen, så tog bara två glas.. Det var rätt skönt :)) Vid 9-10 tiden på kvällen åkte vi ner till marknaden igen å satte oss i öltältet där vi var fram till klockan 2 på natten sen.. Riktigt bra musik var det som spelades där tyckte jag, å Anna vad riktigt duktig på att sjunga :)) Det gillade vi starkt !!

        

        


I går var jag hemma vid 7 på kvällen, då ringde jag Lina å gick hem till henne.. HON HAR JU ÄNTLIGEN KOMMIT HEM NU, TRE DAGAR IAFL INNAN HON ÅKER IGEN. Vi kollade lite tv, pratade massvis om allt och åt majskolvar :))

   

// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards