emeliiegothberg

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Emeliie - 19 augusti 2010 14:42


Aoouu !!! Igår var jag hos Sandra, mycket trevligt !! Vi gjorde våfflor, kollade på film och åt chips med dipp... Det var riktigt gott :)) Åkte hem runt 9 tiden !!


     


Idag har jag inte gjort allt för mycket, har haft en väldigt rolig städdag med mamma... Hahaha !! Vi har ett fönster vi trappen som man inte når upp till, å där står det en plastblomma, å den har blivit så jävla dammig, så mamma å jag skulle ta itu med att försöka tabort blomman och damma av !! Det var rätt svårt eftersom att det är så högt upp, så man inte nådde.. Men efter mycket må och men lyckades vi... Mammas idé var att ställa damsugaren i trappen å försöka damsuga fönstret utan att blomman trillade ner !! Jag hade en ännu bättre idé... Jag ställade miig på trappräcket å dammade, det var rätt läskigt, efter som att det var en bit upp å jag höll på att trilla ner.. Samtidigt som jag står där uppe å dammar är mamma där nere å är hyper nervös å bah: Emeliie åå ta det lugnt, ååå akta så du inte trilla ner.. HAHAHAHA !! Det var riktigt kul :))


  


Nu har vi precis fikat på prinssesbakelse :)) Det var åxå mums !! Men innan dess, hade jag ett litet arbete för miig själv ... Blir ni nyfikna nu :))?? Joo, jag hade en ram stående hemma som jag inte hade någon användning för, så tänkte jag att den måste jag göra något med nu !! Å sen jag gjorde Sannas present, så fanns det lite kort kvar... Så jag samlade ihop korten å klistrade lite här å var, å tillslut blev det såhär, upphängd och färdig !! :))


  

// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards