emeliiegothberg

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Emeliie - 22 augusti 2010 21:02


Fest hos miig igår då, mycket trevligt å roligt måste jag säga :) Men som sagt, har man trevligt sällskap så blir det roligt, å givetvis hade vi god mat åxå, OCH dricka :)) hihi !! Alla gästerna kom vid 5 tiden, utom Sanna då, hon kom sist som vanligt, (halv 6) hahahah !! Vi grillade, satt å pratade, drack öl,cider,sprit,vin å allt som fanns på bordet typ !! Sen framåt kvällen blev det en runda ner till vattnet där Mumin tog siig ett kallt dopp, sen gick vi hem igår å fortsatte kvällen till kl. 01.00 :))


      

Bilder finns på Facebook :))


Idag är jag skit trött, eftersom att man inte har fått sova någonting i natt, för jag har haft en nattgäst här i natt som kallar siig för SANDRA KARLSSON och är VÄLDIGT bra på att bara "lågt", hahhah !!! Har iafl varit hos pappa en stund, å nu har jag precsi kommit hem från fotbollsmatchen mot trekanten.. Vi vann med 7-1, så det gick väldigt bra :)) Nu blir det filmdax, :))


    

OBS; Pappa å Kusin håller på å såga bort en stubbe, å kolla vilket mästervärk dom lyckades med... haha !! Vad tycker ni det sur ut som?? ;))


// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards