emeliiegothberg

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Skola igen...

Av Emeliie - 26 augusti 2010 21:51


Jaha, då var skolan igång igen.. Hmm, seeeegt :/


Men iafl, i Tisdags efter första skoldagen så kom Älskling å hämtade miig i nybro å så åkte vi hem till honom å åt mat, mycket gott :)) Sen begav vi oss direkt till Jessica å hämtade henne å så vidare till gymmet i Högsby... Dem skulle ju träna, så jag följde med å kollade på :)) Okeeej, jag testade lite åxå, hihi !! Fat jag var mest fotograf, det var riktigt kul, haha !! Men det tyckte inte Tjommen :P


       


I Onsdags var jag i skolan till kl. 13.00 sen slutade vi, riktigt sköönt!! Då tog jag tåget, samt bussen och åkte hem till pappa å syskonen :)) Laga mat till dom å lite sånt, sen vid halv 6 lånade jag pappas bil å körde ner till Nybro... Skulle ju på möte vid 6 i folkets hus... Har ju kommit in på musikskolan :)) Jippii !!!! Sen efter det hälsade jag på MiaMamma, efter en hel sommar å lite till, mycket trevligt :)) Tillslut begav jag miig hem till pappa å bänkade miig framför tv;en å kollade på FÅNGARNA PÅ FORTET, haha !! :))


Idag har jag itne gjort så jätte mycket... Gått i skolan, har JÄVLIGT kul, jag vet inte redigt vad jag har vaknat på för sida, men jag har skrattat HELA dagen å haft skiit kul :)) Sen när jag slutade vid halv 4 kom Sanna å mötte miig å så gick vi lite i stan sen satte vi oss på kina restaurang och njööt av den goda maten :)) Efter en dag med Sanna-Bra i Kalmar åkte vi hem... Eller hem å hem, jag kom bara innanför dörren sen var jag tvungen att sticka till fotbollsträningen direkt... Den var rätt lugn, å så var det fika efter... Mumma :))


      


// Emeliie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Emeliie - 27 oktober 2011 13:54

Varför är jag såå sämst?

Av Emeliie - 13 maj 2011 22:45


Vi möts där havet tar slut, där ingen ser, där vi kan göra vad vi vill.. Vi skiter i alla andra och går vårt håll, vårt eget..     // Emeliie    ...

Av Emeliie - 7 maj 2011 22:13


  Jag lever mitt eget liv!   // Emeliie  

Av Emeliie - 27 april 2011 10:55

Jag skriver inte längre, varför? Jag hinner inte, kanske? Läget annars? Mycket annat just nu?     Livet går upp och ner. Vänner. Sorg. Mattias, kom tillbaka. ...

Av Emeliie - 24 mars 2011 13:27

  Oj, nu var det verkligen ett tag sen jag skrev!! Har inte suttit vid datorn på jätte länge, å om jag gör det så sitter jag bara vid Facebook.. Hmm, det blir inte så mycket blogg längre tycker jag.. Detta får vi ta och ändra på !! Men som sagt d...

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards