emeliiegothberg

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Emeliie - 2 september 2010 18:07


Igår var det en helt vanlig dag men ändå inte.. Jag gick till skolan som vanligt, hade alla mina lektioner, skrattade åt Lollo och Sofia... Rent ut sagt jag hade väldigt kul, men ändå tråkigt med lektioner...


   

Men det var ju inte bara en vanlig dag igår.. Jag å Tjommen har varit tillsammans i en månad :)) Grattis till oss, hihi !!! När jag hade slutat skolan åkte jag hem till mormor å gjorde henne lite sällskap, vi lagade stekta potatis, grönsaker och bacon... Mycket gott måste jag på peka :)) Vid halv 7 satte jag miig i bilen å körde till min lilla fining.. Men när jag kommer ligger han å sover, haha !!! Det var bara till å väcka honom, så gick han å duschade, sen åkte vi å handlade lite godis och kom lagom hem till Fångarna på Fortet :)) När det var slut kollade vi även på Time out, mycker roligt.. Vid kvart över 10 ungefär satte jag miig i den kalla bilen å körde hela långa vägen hem.. Mörkt var det, å regnade gjorde det åxå, inte alls kul å köra då.. Men jag kom hem med hälsan i behåll :))


   

Idag har jag inte gjort allt för mycket, varit i skolan å suttit i Kalmar salen i 2 timmar och lyssnar på alla partier, skit tråkigt.. Fast det var ändå rätt kul, för jag satt å sms:ade med Sanna hela tiden ;)) Slutade redan vid 20 i 3 idag, då åkte jag till mormor igen å lagade mat tillsammans med henne, sen vid 4 begav jag miig till Kulturskolan.. Min sånglektion började vid 20 över 4.. Det var mycket kul, håller på å sjunga Gabriellas sång nu, skiiiiiit svårt med alla höga å låga toner..


   

// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards