emeliiegothberg

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Emeliie - 4 september 2010 10:55


Vad är det som är så jävla fel hela tiden? Vad man än gör, hur man än gör så tycker du det är fel.. Alltid har du någonting att klaga på, är det inte det ena så är de det andra.. När är du nöjd? Kan du svara miig det?


Jag verken kan eller tänker inte nå upp till alla dina förväntningar.. Vill du vara med miig så får du acceptera miig för den jag är.. Jag tänker inte ända miig efter hur du vill att jag ska vara, vad du vill jag ska göra.. Jag har ett eget liv att bestämma över, å det ända jag vill är att du åxå ska finnas med i det livet.. UTAN massa klagomål hela tiden, det löser ingenting !!


Man kan inte gå så jävla snabbt fram, man får ta tiden som den kommer å vara glad efter det.. Men det verkar du inte vara för fem öre !! Hur ska jag veta??


  

// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards