emeliiegothberg

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Emeliie - 13 september 2010 20:55


Fan min dator är PAj, därför har jag inte kunnat skriva nägot här tyvärr.. Det är minus i kanten !!! Sitter på mammas nu, så det blir inga bilder :/


I lördags var det match med fotbollen mot Mörbylång, vi vann med 2-0 var av det första målen gjorde jag och det andra Anso :)) Hihi !! Rikgti gutt var det faktiskt.. På kvällen blev det fest för hela slanten !! Åkte till min Sanna runt 7- halv 8, där jag gjorde miig iordning tillsammans med henne!! Runt 8 tiden kom Annelie, då hade Sanna å jag redan korkat upp å var på vårt andra glas vin å andra shot jäger, :)) MUMS !!! Vid 12 tiden blev det Amigo, mycket trevligt å många känningar.. Blev inte så mycket dans med det var riktigt super duper kul ändå :)) Vid 3 tiden på natten gick vi hem, Annelie åkte till siig och jag förljde med Sanna hem :))


I går blev det Kosta med min Sanna och Amanda hela dagen :)) Det var mycket mysigt !! Hittade inget mer än godis, haha !! Men det var trevligt ändå, vi åt på restaurang och så kollade vi alla affärerna :)) Efter det åkte vi hem till miig å snackade lite å körde lite frågespel, haha !! Vilket var lite kul faktiskt :)) Sanna åkte hem vid ca. 6- 7 tiden, tror jag? :S Å kvällen var kanon bra !! :))


Idag har jag varit på Coop, inte alls för kul men inte för tråkigt heller.. Alltid kul när man har sina roliga å snälla jobbarkompisar vid sidan :)) Kram på alla dom <3

Även i mon blir det Coop, så jag hoppas på att det blir bra :)) Nu blir det snart sängen, ska bara laga lite mat först., haha !!!


// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards