emeliiegothberg

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Emeliie - 6 september 2010 19:18


Har inte hänt så mycket det senaste dagarna.. I lördags tog jag det bara lugnt, sen på kvällen åkte jag till Annelie å hade det mysigt med även Anna och Sandra.. Vi åt pizza, spelade kort, åt fika och kollade lite på film.. Filmen var mycket rolig, haha !!


I Söndags blev jag väckt av mamma vi halv 11, skulle skjutsa henne till jobbet så att jag kunde ta bilen på dagen sen.. Åkte hem en stund till Anna och fika lite, sen körde jag hem å kollade på film i min ensamhet :)) Tills kl. 17.00 typ för då fick jag sms av min lilla söt nöt, så det blev till att åka å hålla henne lite sällskap... Å det vart nog det bästa på hela dagen :)) Vi satt å prata lite, eller rätt mycket.. Å allt var faktiskt om vettiga saker !! Sen gjorde vi lite fika samt nudlar till miig, haha !! Åså satte vi på en film som var väldigt bra tycker jag :)) "Like mother like daughter".. 


Därifrån åkte jag vid typ 20 i 8, körde hem å hämtade lite saker sen körde jag in till Nybro å lämnade bilen, samt stannade hos mormor å sov där :)) Trevligt, trevligt !! 


Idag har jag bara jobbat på Coop som vanligt, kom hem vid halv 6 då jag gick raka vägen in till duschen, sååååå skönt :)) Nu sitter jag här å ser dum ut, hihi !!


  

// Emeliie

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards