emeliiegothberg

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Ont

Av Emeliie - 19 september 2010 19:48


Fuck me, fuck me !!


Jahaa, jag har skit ont i "bak-låret" det är snart så jag börjar lipa fan !! Har precis spelat match i Kalmar, å det blev ju inte bättre i låret precis, njeee tvärt om !! Så nu tjatar AL på miig att jag måste lägga voltaren omslag i natt och 4 nätter framåt..


Helgen har varit upp och ner.. I fredag blev det lite promenad och skit i Emmaboda med tjejerna.. Å sen gick man och la siig vid 12 tiden när man kom hem..


I lördags var det en kanon dag !!! Gick upp vid 1, eller mamma väckte miig då, hihi.. id 2 tiden fick jag sms av Annelie att hon hade kommit hem från gymmet... Jag ringde henne å sa: Nu åker vi till Kalmar !!! :DD Med ett leende på läggarna hänge hon med :)) I Kalmar blev vår första station mode huset, fast jag hittade inget, inte Annelie heller.. Där efter fick vi jävligt bråttom, första skulle vi till Media mark för att kolla tv, men det fanns ingen.. Så på 10 min var vi tvungna att köra till elgiganten innan som stängde å köpa min tv som jag skulle ha.. Men nehe, när vi väl kom dit så fanns inte den tv, JÄVLA SKIT !!! Då fanns det bara Siba kvar, men dom hade redan stängt så jag fick ingen tv.. ska köpa den på måndag istället :)) Efter mycket stress körde vi till Ikea och tog det LUGNT !! Annelie köpte 3 st fotpallar till hennes fåtöljer.. Jag köpte en stor ny tv-bänk och 4 st hyllor som ska hängas på väggen !! STOLT...


När vi var färdiga i Kalmar med alls handlande tog vi andra stoppet vid mc´donals och käkade, mycket gott... Sen begav vi oss hemåt... Hos miig väntade en riktigt smarrig varm smörgårstårta som vi inte kunde motstå även om vi var skiiit mätta... hahah !!! Sen blev det hem till Annelie, möblerade lite i hennes lilla hus, haha !! Och så klippte hon miig :)) Vid 10 tiden körde jag hem !! Haft en kanon kul dag med Annelie Olsson <3<3


  


Idag, Söndag, har jag byggt ihop möblerna jag köpte, städat hela rummet och möblerat hela rummet.. Så nu ser det ut som nytt igen :)) Stolt.. vid kvart över 2 kom Frida och hämtade miig, så körde vi till matchen i Kalmar som började halv 5... NU har jag äntligen kommit hem å jag är helt slut.. Ont över allt... SOVA !!!


// Emeliie 

 
 
Anneeliiiee

Anneeliiiee

19 september 2010 21:14

Jag hade en mycket bra dag med dig oxå! :D

http://www.Anneeliiiee.bloggplatsen.se

Emeliie

19 september 2010 21:15

hihi :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Emeliie - 27 oktober 2011 13:54

Varför är jag såå sämst?

Av Emeliie - 13 maj 2011 22:45


Vi möts där havet tar slut, där ingen ser, där vi kan göra vad vi vill.. Vi skiter i alla andra och går vårt håll, vårt eget..     // Emeliie    ...

Av Emeliie - 7 maj 2011 22:13


  Jag lever mitt eget liv!   // Emeliie  

Av Emeliie - 27 april 2011 10:55

Jag skriver inte längre, varför? Jag hinner inte, kanske? Läget annars? Mycket annat just nu?     Livet går upp och ner. Vänner. Sorg. Mattias, kom tillbaka. ...

Av Emeliie - 24 mars 2011 13:27

  Oj, nu var det verkligen ett tag sen jag skrev!! Har inte suttit vid datorn på jätte länge, å om jag gör det så sitter jag bara vid Facebook.. Hmm, det blir inte så mycket blogg längre tycker jag.. Detta får vi ta och ändra på !! Men som sagt d...

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards