emeliiegothberg

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Skolfoto

Av Emeliie - 23 september 2010 20:28


Joodåå, igår var det skolfoto i skolan.. jag blev verkligen SKIT snygg, haha !! Usch, jag tycker inte om det redigt ;)

Igår gick vi bara till 1 i skolan, plus att Lollo och jag stannade på EA-tiden å pluggade lite matte till 2 i och för siig.. Därefter åkte vi hem till henne å åt lite mackor å så spelade vi spel, typ monopol Kalmar eller nått hette det... Hahahahah, fy fan vad kul det var, shiiit vad jag skrattade... Fast det var inte lika kul när jag förlorade, haha!

Det bästa var nog när Lollo fick ett kort där det SKULLE stå "slå du mellan 1-3 hanmar du i fängelshålan..." men Lollo läste på sitt sätt "Slå du mellan 1-3 hamnar du i fängelsLÅDAN" hahahah !!!


Runt halv 5 tiden kom hennes mamma hem då tog vi bilen å körde till maxi å handlade tacos :)) Vid 6 å halv 7 kom Sofia och Rebecca, mycket tervligt !! Vi gjorde tacos och åt tillsammans med Lollos mamma.. Å så spelade vi melodifestivel-spelet.. Lollo å jag vann , hahah !! OBS; Sofia är inte såå bra på att sjunga ;)) Hihi !!


När klockan började närma siig 9 halv 10 drog vi in till Kalmar å satte oss på km.. Vi tog varsin drink, eller inte bara en utan 2 st och 1 tequila ;)) Mycket gott !! Vid 11 kom Johanna och Fanny, å jag tror inte jag har skrattat så mycket på skiiit länge,,, Man kunde inte sluta skratta åt Fanny, hon var så jävla rolig å så himlans full, hahha !!!! Å Johanna var lika goo som vanligt :)) Vi åkte hem runt 12 tiden tror jag !! :))


  

Förra årets bild, innan skolfotot..


Idag har jag inte gjort allt för mycket, varit i skolan till 3.. Sen blev det tåget till Nybro för att gå på Sång lektionen, mycket kul !!! Vid 5 kom AL och hämtade miig, hon hade köp Mc´donalds till miig :)) Hihi !!" Hon körde hem miig, jag bytte om å lite sen vid 5 över 6 kom Frida och hämtade miig så körde vi till träningen... Nu har jag precis duschat å känner miig jätte rent, såååå skööönt :)) Snart blir det lite prat med mamma i telefon, hon jobbar, sen blir det nog sängen.. Tjing!


   

// Emeliie 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av Emeliie - 27 oktober 2011 13:54

Varför är jag såå sämst?

Av Emeliie - 13 maj 2011 22:45


Vi möts där havet tar slut, där ingen ser, där vi kan göra vad vi vill.. Vi skiter i alla andra och går vårt håll, vårt eget..     // Emeliie    ...

Av Emeliie - 7 maj 2011 22:13


  Jag lever mitt eget liv!   // Emeliie  

Av Emeliie - 27 april 2011 10:55

Jag skriver inte längre, varför? Jag hinner inte, kanske? Läget annars? Mycket annat just nu?     Livet går upp och ner. Vänner. Sorg. Mattias, kom tillbaka. ...

Av Emeliie - 24 mars 2011 13:27

  Oj, nu var det verkligen ett tag sen jag skrev!! Har inte suttit vid datorn på jätte länge, å om jag gör det så sitter jag bara vid Facebook.. Hmm, det blir inte så mycket blogg längre tycker jag.. Detta får vi ta och ändra på !! Men som sagt d...

Presentation


Lev för dagen och inte för det som varit..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards